Saturday 28 January 2012

Karnival Karangkraf 2012


                                              Assalamualaikum semua...
                   How are you? If you ask me that, i'm fine,thank you..


Semalam, saya pergi Karnival Karangkraf yang diadakan di Shah Alam.Tujuan? Mestilah nak beli buku,tak kan nak menari poco-poco pulak kot? Tapi, memang semalam dekat pentas utama ada tarian poco-poco ramai-ramai. Hahahaha... Memang ramai orang dekat sana,Sampai tak terhitung! #Mestilahh#... Nak tahu saya beli buku apa? o.O... Perlu ke? Okok..boleh tapi dengan syarat, kena tengok dulu gambar-gambar dekat bawah ni ok?



         Adik saya hampir menutup suku daripada muka saya! :D


                                 Nothing to say about this pic lah.


                                Haish! Blurr nye muka kuuu!!!


                                          Kelakar tak gambar nih?


                                       My Lovely Mother


                                                            Blurr lagiii??


                         Why it so hard to smile? *cewahhh*


                             Adik saya yg tengah khusyuk mewarna...


                   Hasil kerja tangannya yang baru siap 'half way'.


       Waktu ambik hadiah....Saguhati je... Tapi dpt hadiah gak..


                                 Ini gambar ambik hadiah yang dah zoom..


                                             We're good siblings..


                                        Why my mouth be like that?


                      Ini pun 2 x 5 je dengan gambar kat atas.


                               Inilah hadiah colouring contest tadi..





                                Pintu masuk utama nye...


Haa... dah tengok? Good...Jangan risau, saya tak lupa apa yang saya cakap nak bagitahu tadi....Saya beli majalah Bintang Kecil,majalah Yezz! dan 2 novel bertajuk: Hanya Kau Kusayangi dan Sebenarnya Cinta.Kalau korang nak pergi,boleh je...karnival tu pon sampai esok...Nah.. saya bagi link Peta nak pergi sana sekali...Nah... Tekan Sini.. Dah tengok? Apa tunggu lagi? Yang nak pergi,pergi la cepat-cepat.. takut nanti ramai org pulak...Okay lah.. sampai sini je lah kott.... okay... Bye peeps!





                                                                                               




                                                                                                                           
~Dah Baca,Jangan Malu,Jangan Segan Pulak Nak Komen~

No comments:

Post a Comment